Mulla oli tosi ahdistava ja kammottava kokemus viikonloppuna.
Lauantaina join itseni humalaan. En jotenkin hallinnut juomistani ollenkaan. Join koko ajan vaan lisää ja lisää.
Näin sitten illan kuluessa erään ihmisen. Tämän ihmisen kanssa olen kokenut todella vaikeita asioita ja lopulta en enää kestänyt sitä kaikkea vaan sysäsin hänet ja hänen ongelmansa elämästäni syrjään...

Olin siis mieheni kanssa liikenteessä ja aloin sitten käymään hieman ylikierroksilla. Muutin agressiiviseksi ja itsetuhoiseksi. Mies tilasi taksin että lähdemme kotiin.. Yritin hypätä taksista vauhdissa pois, olin jotenkin paniikissa.
Kotona vaan itkin ja huusin. Itkin kuollutta äitiäni, ja muitakin läheisiä ketkä on siirtyneet ajasta iäisyyteen. Mieheni kuvasi kännykällään videomateriaalia tästä mun "purkauksesta".. Aamulla katselin tätä videota ja järkytyin..

Luulin itkeneeni äidin perään koska hän on kuollut...mutta kun katsoin videota, tajusin, että itkuni oli pienen lapsen itkua. Mieheni takki oli eteisen lattialla. Istuin siinä takin edessä ja kädellä hypistelin ja painelin sitä takkia. Itkin vain että "äitiiiiii!!! Ätiiii!!!!" Sain sellaisen muiston että olisin herännyt keskellä yötä pimeässä kodissa ja lähtenyt vanhempien makuuhuonetta kohti, herättämään äitiä. Olisin sitten hapuillut äidin peittoa ja tuntenut että äiti ei olekaan siinä...itse asiassa vanhemmat eivät olleet kotona lainkaan. He olivat laittaneet ovet takalukkoon ja jättäneet meidät alle kouluikäiset lapset yksin kotiin. Hirveä hätä! Missä äiti ja isi on!!

Luulin eteisen lattialla lojuvaa mieheni takkia äitini peitoksi... Kuulen kuinka mieheni itkee videota kuvatessaan. Hän ei tehnyt mitään, antoi kuulemma vaan kameran nauhoittaa ja katsoi mitä tapahtuu...välillä hän silitti mua selästä...
Tätä koko kohtausta kesti noin 2-3 tuntia. En tiedä missä vaiheessa olemme menneet nukkumaan tai miten ylipäänsä rauhoituin....

Äh, no tämän jälkeen me päätettiin että tässä talossa ei enää alkoholia juoda. Korkeintaan pari saunaolutta voi ottaa. Olen näemmä henkisesti jotenkin sellaisessa vaiheessa että humalatila aiheuttaa mulle jotain tällasta taantumista ja paniikkia.